The Hairy Clan: Post Number Two....Woohoo!! (so uncreative on making post title..sorry)

Thursday, January 7, 2010

Post Number Two....Woohoo!! (so uncreative on making post title..sorry)

Oh i'm so ready to share my bed with someone else....
I had enough sleeping on my own all these years.

I want to have next door neighbor on my bed.
I want to cudle with someone before i go to bed.
I want to chit chat about something unimportant with someone before i go to bed.
I want someone that can help me wash my face and brush my teeth, when i'm just to sleepy and lazy to do all those chores all by myself. (which happens all the time btw)
I'd like to hear some stories of my "ngigo' " behaviour at night.
I'd like to hear big snores from my neighbor... so i know that he still there... beside me

Ooohh i need company here... very soon.

Dan tolong jangan dijawab dengan dikasih setan buat nemenin saya tidur di samping saya ya Allah...

5 comments :

  1. Kalo ternyata Eki tidurnya motah gimana?? (motah: muter kaya gangsing, alias nggak bisa diem, beresiko nonjok sebelahnya haha)

    Sabar ya jeung. By the vei lo blm mulai ngapai-ngapain nih?

    ReplyDelete
  2. sodara gw jangan suruh gosokin gigi loe dong....

    ReplyDelete
  3. @ Leija... kalo eki tidurnya kayak cacing kepanasan gue suruh tidur di karpet yg tepat berada di bawah tempat tidur gw... at least masih satu kamar lah yaaa...

    Gw belom ngapa2in bok... kayaknya nyari gedung pun baru mau minggu depan, setelah mama mertua bertandang ke rumah.

    ReplyDelete
  4. @ Ari salah satu alesan gw cari suami adalah buat cuciin muka dan gosokin gigi gue pas malem2 kalo gue udah ngantuk... lagian gue nantinya juga harus guntingin kuku kaki eki yang cantiknya bukan maen... lebih jijik mana coba??

    ReplyDelete
  5. Hah? Guntingin kuku kaki eki?? Luar biasa memang nyali dan dedikasimu frayyy

    ReplyDelete